zondag 23 januari 2011

ONBEVLEKTE ZWANGERSCHAP.



Hij draaide zich om en zag de geheimzinnige man staan.  Toen zag hij dat deze man eigenlijk een vrouw was.  Ze keek hem aan en zei “hey  ken je me nog?”. Vol adrenaline en met bevende stem antwoorde hij dat hij haar niet meteen kon plaatsen.  Ik ben de moeder van uw kind terwijl wij nooit seks hebben gehad. De man snapte er niets van en bleef met open mond haar aanstaren.  Ik heb mij laten bevruchten met jouw zaad dat je aan de spermabank hebt gedonneerd. Ik heb u gevonden via hun databank.  Zou je uw dochter eens graag ontmoeten? Helemaal in schok stemde hij toe. De volgende dag hadden ze een afspraak daar zag hij zijn dochter. Roxane heette ze, de moeder legde haar in zijn armen en hij was meteen verkocht. In de loop der tijd bleven ze elkaar zien steeds meer en meer.  Uiteindelijk kreeg de man gevoelens voor de moeder van zijn kind. En zo ontstond er een relatie. Na een jaar verkeren, kregen ze een 2de kind ditmaal op natuurlijke wijze.  En ze leefden nog lang en gelukkig.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten